I wanna be made,

Hejhej allesammans har ni haft en trevlig dag? (:

Min dag har vart ganska kort tycker jah,  när jag kom till skolan vi halv tio så skulle jag fortsätta med uppsatsen..men jag lyckades inte för att Jesper Å störde mig on and on. Sen var det dags för gympa. Sen efter plugget så tog jag bussen till Uppsala mys. Där jag först träffade Sara och sen Jesper. Jesper min lilla gayfriend xd gick runt och letade skor. Tills vi hittade ett par. Fast vi skulle igentligen ha fem par menmen jag får nöja mig med ett par pumps till plåtningen på Lördag. Iallfall sen när vi var på väg till bussen så träffade vi Manfred som lyckats skaffat glasögon utan att jag inte vetat om det, Chock för mig helt klart. Sen så missade jag bussen så det blev en halvtimme extra i Uppsala. Sen när jag väl hamnat på bussen så somnade jag och vaknade av att min agentur ringde och frågade massa saker , vet inte vad för jag typ sov när jag svarade på sakerna,,men minns ial att jag skulle ha minst sex st outfits med mig på Lördag. Och har bara en. Bra johanna bra.

Så resten av vägen hem så satt jag och tänkte på det. Och när jag kom till stan så fick det bli pizza för jag inte orkade laga ihop nåt när jag kom hem. Hamnade framför teven o lyxfällan. Sen blev det en dusch och nu sitter jag här.

Ska ta och borsta gaddarna och krypa ner i sängen. Puss och Godnatt på er <3



nästan lite gladiator inspirerade pumps från h&m.


Kommentarer
Postat av: bambi

Fett snygga ju :)

2009-03-05 @ 23:15:28
URL: http://bamilito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0