Dans sjunga snurra runt så låt oss dansa rock o salsa.

Jag har en låt på huvudet som gick typ på Lilla Melodifestivalen 05. Och det är så iriterande.

Oj Hej btw.

Johanna sitter in da bibliotek som vanligt när hon skriver inlägg direkt från skolan. Jag har precis skrivit klart min uppsats "Jag - en untvandrare" vilket är ganska skönt. Idag när jag kommer hem från skolan så SKA SKA SKA SKA SKA jag plocka odning i mitt rum. Sen göra en ny header, en snygg header. Sen skall jag möta upp Max på stan och så ska jag ta ett till håll i örat precis bervid ett av dom andra. (juste nämnde jag attt jag inte har nån fjortis piercing kvar? När jag och max va i fjällen så dog jag typ,så vare: Jag vaknde och skullle ta av mig sov tröjan och sätta på mig ett linne innan fukosten. Och så hör jag ett metall ljud på golvet, så jag kollar ner och tar upp mitt piercing smycke, och så ser jag att pluppen fortfarande är på. Och sen får jag plötsligt feta illningen genom magen och typ DÖR av smärta och så lyfter jag på tröjan och kollar på min naveln som typ drunknar i blod och jag jag ser att hela huden typ är bort  sliten. AJ AJ AJ.)  aja, tillvaka till örat, efter att jag tagit hål så ska jag hem till Max igen vet inte riktigt om jag följer med han hem sen men troligen. Sen nmär jag dragit till Uppsala på match så ska jag möta Linus och fika. För det var väldigt länge sedan vi sågs. Sen såå ..... vet jag inte vad som händer.

Aja time for lektion igen.   PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0