15141519

Hejhej (:

Dålig uppdatering under helgen men jag har som sagt haft fult upp hela helgen. Och idag var vi lediga från skolan för att vi ska gå på en Lördag i slutet på månaden. Blabla..

Iallfall i lördags på plåtningen så gick det väl ganska så bra hoppas jag. Jag var mer än nervös så när jag stod där i mina tio cm höga skor så så skakade benna så jag höll på ramla hela tiden. Men sen efter hundra bilder så började slappna av lite och komma in i det hela. Bilderna redigeras inte så dom e naturella på mig när jag lägger ut dom här på bloggen sen kanske nästa vecka typ.. (:

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på Drew Seeley men tänkte hoppa in i duschen sen. Och som sagt som vanligt "städa rummet" haha.

Hadet bra babes , PUSS


Kommentarer
Postat av: Ebba

åh, jag längtar efter att få se dom.

du är otroligt vacker <3

2009-03-09 @ 19:42:26
URL: http://www.ebbamariaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0