10141025

Hejhej!

Dålig uppdatering? ja.

Men har varit upptagen under helgen. I lördags så var jag i Stockholm och shoppade lite men hittade typ ingenting. När man väl har några tusenlappar på fickan så snålar man ju så klart. Jag kom hem med bara sex köp. Pinsamt!

Sen när jag kom hem på eftermiddagen vid tre så var det bara packa inför kvällen ,skulle möta laget klockan fyra så det blev lite häktigt. Men jag hann iallafall och först så predikade Ida Hedsta lite för oss, sen gick vi igenom spelplan och spelaupplägen. Sen packade vi upp, åt godis och kollade på Melodifestivalen. Mys. Sen så somnade jag vid ett nånting för det var ett jävla kackel på tjejerna. hah jessica... Sen söndagen efter tidigt frukost så var det träning på TC, sen hade vi boxnings träning och stretch.

Sen kom jag väl hem vid tolv tiden typ , duschade och sen råkade jag somna. Älskling väckte mig och jag fixade lite. Tog en promenad med Ebba. Cyklade i halkan till Max, kollade på Beck, fick sällskap ända hem av Max, sötnosen. Satt uppe med Te och macka och pratade med Mamma innan jag avled i min säng vid elva tiden.

Och just nu och idag så sitter jag i bibloteket och är två minuter senn till min lektion. Och ska efter skolan hem plugga lite och luncha. Sen träna på a3 med Ebba för att vi inte har nån fotbolsträning idag. Och sen träffa Victor. Sen får vi se.

Aja måste typ verkligen kuta nu, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0