You simply the best !

Tjuhoo (:

Jag har fått för tillfäligt idag Tina Turner sjukan, konstig.

Iallfall ,dagen har vait väldgt bra. Vid halv tiden hämtade mamma mig. Mamma skjusade mig till Emelie för hon tyckte att jag var tvungen att hämta min cykel hos Emelie (den "råkade" bli kvar där efter festen i Fredags). Och jo visst jag cyklade hem samtidigt som snö blandat regn ramlade ner från himlen. Som sagt DYGNSUR när jag kom. Och såklart dygnsur på mamma för att hon hade lämmnat mig där i stormen...

Senare vid tre tiden be gav jag mig till Max. Vi kollade på nån enligt Max jätte rolig film, som visades vara från 1992 pch sög häst**lle. Så det blev SATC istället. Den är ju så sjukt bra, fast det är ju så sorglig där vid "bröllopsdellen"....

Iallfall jag kom hem för en timme sen , hoppade in i duschen åt pasta och pratade lite me min familj om veckan. På fredag kommer släkten som skall fira mig och min syster. Sen på lördag morgon så åker jag mamma och syster till Göteborg, eftersom att min syster flytar dit denna vecka. Gud jag kommer sakna henne så. :(

Aja sleep well or go to hell !                                                          PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tina Turner sjukan?? :P hah blev inte max ledsen när du sa att filmen sög:P? ;)

2009-01-20 @ 22:10:28
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig också, love you 4 - life!

2009-01-20 @ 22:29:46
Postat av: hemlig pojke, närmare än du tror

får jag chans på dig ? (a)

2009-01-20 @ 22:44:14
Postat av: Johanna Karlsson

Sv Tina turner sjukan: neejdåh han höll med mig, han ba men sist jag såg den var den bra :O haha.

2009-01-20 @ 23:48:00
URL: http://soloame.blogg.se/
Postat av: Johanna Karlsson

Sv kommer sakna dig oxå: Jah som sagt sis forevver xd

2009-01-20 @ 23:48:36
URL: http://soloame.blogg.se/
Postat av: Johanna Karlsson

sv: Simon jag känner din närhet :P haha

2009-01-20 @ 23:48:55
URL: http://soloame.blogg.se/
Postat av: Leonora

HAHA :P Tina Turner sjukan ? e de nått ja missat ;P ?

_

Kommer sakna natha : (

2009-01-21 @ 14:33:19
Postat av: Johanna Karlsson

Sv Leonora: Hahah aahaa :P



jo jag med ;/

2009-01-21 @ 15:19:56
URL: http://soloame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0