Tidig , och det blåser.

Godmorgon och Goddagens.
Vaknade ganska så bra idag prick sju var jag uppe. Klädde på mig och slog på datan för att skriva ett kort inlägg men jag hann inte så jag skriver mitt lilla inlägg nu. Det fick bli en gåfrukost idag eftersom att jag lovat Max att vara hos han prick åtta. När jag gick hemmifrån vid tio i åtta var det så mörkt så man kunde lika väl tro att det var kväll. Men jag gick iallafall med min salladsfralla i högst hugg. Och eftersom att jag glömde min tandborste där igår så kunde jag borstatänderna när jag kom fram. Perrfekt =) Gick vidare sen vid halv nio. Och det blev Biblan direkt för min lärare gick inte att söka så jag viste inte vilken lektion jag skulle ha. Så det slutade med Matte. Fick veta också att det är prov på fredag ,no prov. På typ örat. Så det blir tränaträna.

Jag slutar om en timme idag. Och då blir det att traska iväg till Fabians och beställa en tårta. Eftersom att jag fyller år på Onsdag. Jippie =) Ett år närmare ålderdomen. Femton jordsnurr och jag är inte ens snurrig. Otroligt.

Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte läsa lite om örat på datan. Eftersom att biologi boken är hemma. Orkar inte riktigt sitta i böckerna idag, första skoldagen förtjänas att bortkastas från böcker och vila vid datorn.  Seyah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0