Rörigt igen..

Godnattens !

Idag blev det ingen skola heller, men imorgon ska och blir det! Har legat i sängen och kollat på teve hela dagen. Sköntskönt där! Och och vet ni vad?

ahh modellen vah?  WOHO ! Byebye Tyra Banks för här kommer jag! ....... ehm kanske inte. verkligen lång från så då men.  Men jag ska iallfall iväg och bli fotad den andra mars. Av Fredrik Ramströms. Så jag har lite bilder till min Portfolio.

Aja , efter en deg dag så kände jag mig genast lite piggare och tänkte gå ut och lufta.. Bestämde att jag skulle gå förbi Max också lämmna lite viktiga saker och så ,men innan det är middag med mamma Pasta men Tomatos. Sen klär jag på mig , traskar iväg till Max i mina nya vackra converse. Max möter upp mig vid brandis. Och vad märker jag då? Jo jag har inte grejorna med mig!! Bra tjej där...  Menmen han får dom en annan dag, men jag lyckades springa in på B.young och köpe en grå tröja som blev en oversize. Hehe. Pengar på kontot igen .. UNDERBART !

Imorgon slutar jag halv tolv har bara två lektioner ,skönigtskönigt! Först So och sen svenska hel. Det blir nog ner på stan för lunch , sen kanske jag strosar runt lite. Sen hem plocka undan i rummet igen för det är otroligt rörigt igen, värre en sist. Sen blir det yoga sen slapp.

Men nu blir det sängen för unga fröken Karlsson ,                     GODNATT PUSS!

P.s Grattis syrran på 17 års dagen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0