P.S I love you.

hejhej !

Som sagt , efter att ha fortsatt på boken bestämde jag mig för att kolla på filmen när jag kom hem jag hade den hemma men hade inte kollat på den tidigare. Så efter att jag mött upp mamma på stan och gått och käkat lunch (aa natchos blev det gottgott! ) och kollat runt lite ,så gick vi hem vi hade också köpt med oss en varsin semla som vi smakade på när vi kollade på filmen. Fan. Fan säger jag. Filmen hade som en speciel feeling med sig "att bråk hör till". Gud jag började nästan gråta vilket jag till slut gjorde när jag lite fint på talriken skulle lyfta upp lite grädde med sugröret ,och innan det hunnit lastas av i min mun så hade jag tippat det i soffan. Och det där "plopp" ljudet som hördes när grädden träffade soffan fick mig explodera ,jag gjorde skratt ljud för lätet men tårarna spruttade fast det var nog för att filmen var så sorglig. Mamma satt som en fån och stirrade på mig som jag vore dum, innan hon också brast ut i skartt. Haha.

Iallafall filmen gjorde mig glad. Så jag tänkte "move on" och dra.  Höhö inte dra från max !! Nejnej. Aldrig där va, så vit om han skulle dö i hjärnhumör och sen lämmna efter massa brev. Då skulle ja väl till sist gå vidare som Holly. Men nu neh! Jag skall dra ut på stan köpa nåt fint. Sen hem köra lite pilates yoga sen avkoppling i badkaret me kinamusik. Sen måste jag nog städa i mitt rum. (:

     CIAO OCH GLÖM INTE ATT KÄRLEK GÅR ÄVEN UT PÅ ATT BRÅKA!


Kommentarer
Postat av: Linda

JAG SAKNAR DIIIIG! <3333333

2009-01-29 @ 17:54:14
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0