Palla va sjuk vah?

Hejhej (:

Jag e nog sjuk igen, har så förfärligt ont :( menmen...

Idag så kom Leo till mig vid sex så det blev inte direkt sovmorgon. Iallfall vi satte hela vardags rummet i brand, vi tände massa ljus och åt frukost samtidigt som vi kollade på Vakna me The voice. Sen var vi lite sena till mötet klockan åtta men det var lugnt. Efter mötet så blev det att skynda vidare till dagens andra möte och det gick också bra. Jag har var helt oklar i huvudet och gick hem framåt halv elva tiden för att vila, och sängen dirr och vaknade inte upp förns halv fyra ,inte på bättre mående då. Jag flytade ner till soffan där jag satt tills mamma kom hem och pysslade om mig med varm choklad osv. Nu mår jag lite bättre och har pallrat mig hit framför datan. Som sagt rummet har inte fått en remover än. Men det skall bli "hoppas jag" efter mitt pilates och yoga pass.


Igår när jag var ute på stan så blev det lite rea - shopping. För ca 200 kronnor lyckades jag skrappa ihop ganska mycket.



Tröja (vänster) Åhlens herr. Tröja (höger) b-young herr. Trosa - Bh H&M. Glasögon fodral H&M. Ruller H&M. Midje kjol Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0