Sunnebalen.

Hejhej =)

Jag började faktist på ett inlägg igår kväll vid tio. Men jag hann inte avsluta det. Jag pratade i telefon när jag häll på att skriva det och gick iväg för att inte vara så off. La mig i sängen fortsatt prata till lite över tolv då jag blev så trött så jag somnade. Och imorse så var jag så trött att jag sov lite längre en vanligt så jag hann inget inlägg då heller. Det blev att borsta tänderna hos Max idag med. Fyndigt. Haha. Det fick bli bibloteket imorse också. Jag var jätte trött nyss när jag satt och ränade min nedrans mattematik. Usch för matte!!! Så jag tog fram en bok det brukar pigga upp mig. Men nej jag höll på somna inte blev det bättre för att jag satt i biblans mjukaste fotöljer heller....  Aja iallfall jag gick upp för att få svenskauppgifter. Fick dom före jul om Selma Lagerlöf , har inte gjort nåt av det. Men jag sa att jag nästan var klar för det ska lämnas in på Fredag. Så efter skolan får det bli hem och sova lite , sen ut på stan nåt mysigt caffe och sen pluggaplugga ! Men nu ska jag läsa en text på åtta sidor och sen skriva en sammanfattmimg.. Låter inte så svårt och det kanske stämmer men jag vet att det är jätte jobbigt när man är jätte trött.

OKEJOKEJ, jag orkar inte jag absolut orkar inte att läsa Sunnebalen just nu. Jag får ta och läsa den hemma. Jag slutar om en halv timmer så jag får väl sitta här och chilla lite tills jag slutar ..     C i a o =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0