MATMAT !

Hejhej =)

skolan då, har börjat jobba med en ny författare"poet. Gustaf nåt... Iallfall detta inlägg blir väldigt kort. Jag börjar min lektion om ca 6 minuter så. Lite snabbt om vad som händer idag , vid halv tolv så slutar jag. Och då blir det lunch med mamma. Sen när min kära syster (som flyttar på Lördag ;/) kommer hem så skall vi åka till Väserås och handla massor med saker till hennes lägenhet. Suck** men jag inhandlar. Hehe.

Fan asso min mage kurrar hela tiden, och högt också så jag hör knappt vad jag tänker -.- Jag e mega hungrig! Jag hade möte klockan åtta imorse och vaknade klockan halv åtta så jag hann inte riktigt äta innan det var time to go! Så nu mår jag nästan dåligt av hur hungrig jag är. 

Nu är det som sagt time to go * för min lektion har redan börjat och det blir väl lite Matte nu då ...    PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0