Klädloppis?

Hejhej =)

Nu hade jag tänkt att jag ska ta tag i mitt rum, dama putsa och allt bädda nytt med lakan och överkast. Och gå igenom min garderob. Jag gjorde det för ungeför tre veckor sen. Men nu är det dags igen. För nästa vecka åker jag till Uppsala eller Stockholm bara för att fylla upp min garderob. Fick ju en del pengar i födelsedagspresent.. Så då jävlar ! Tänkte fylla med biligt och bra. Secandhand är alltid bra och Cheep Monday har dom skönaste jeansen, Weekday har snygga kläder, HM är inte så dyra heller....   Men jag tänkte att jag skulle kunna ha klädloppis xd för min garderob är full med kläder som kan användas men inte av mig...så klädloppis skulle ju vara perfektika :P                                    PUSS!

    
Tryck här för att rösta fram min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0