Kallt eller varmt?

jo Hej (:

Kallt eller varmt det är ju frågan som St.ilian inte kan bestäma sig för. Förrförra veckan och förra veckan så höll man på dö av värme slag på skolan och nu håller man på frysa till is. Det värkar som att "mitt-i-mellan" inte blivit uppptäckt än.

Imorse så fick jag skjus til skolan för jag kände att jag verkligen inte orkade gå. Jag hamnade inte precis i skolan då utan hos Max. Men jag fick ju faktist me mig "dom viktiga grejorna" från igår. Så  nu har han dom och borde som sagt vara ganska nöjd.

Men den lilla rumpan sa inte hejdå precis utan kilade bara förbi en geneerad Johanna. Som blev så chockad att hon vände och gick också. Med en liten snabb vändning Hejdå! ... Jag som sagt man glömmer väl ibland bort sina nära och kära, men man älskar dom ju såklart iallfall. (:

Aja nu är det inte så långt kvar av skoldagen ,min lärare är sjuk så jag har inte orkat ta mig tiden att göra nåt skol arbete. Så jag kiöade in på Bilblan och lånade en bok. P.S I love you. fast i svensk upplaga då P.S Jag älskar dig.
Kommit fem kapitel och gråter nästan redan .. Det är otroligt sorglig. Värd att läsa ut.

Nu är tillbaks till soffan i klassrummet och tillbaks till boken.                                             PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0