Idag är det min dag.

idag fyller jag år. femton hela vintrar. Så snart om en halv timme när jag slutar så ska jag gå raka vägen till Fabians och och hämta ut min beställda Grädd tårta men hallon och blåbär. Jammie ! Sen så ska jag hem och fixa lite. Sen vid fyra - halv fem så kommer lite vänner och äter tårta me mig. Och sen vid sex så kommer en liten del av släkten och min älskling max och då ska vi ut och käka. Sen blir det tårta igen. Hihi jammie! Men nu så ska jag klä på mig och traska hem hade jag tänkt.                   Bye <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Låter som en bra dag, åh hallon & blåbärstårta som är så sjukt gott med! :)

2009-01-14 @ 23:23:26
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Linus

Counterstrike by moi va lätt bästa presenten? ;D

2009-01-19 @ 16:25:56
Postat av: Linus

Counterstrike by moi va lätt bästa presenten? ;D

2009-01-19 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0