Forts: johannakarinkarlsson.blogg.se

Hej , Johanna va namnet.
Det är är min fortsättning på min andra blogg.. http://johannakarinkarlsson.blogg.se .  Varför jag har en ny blogg? är för att jag fick väldigt mycket dumma komentarer om att jag inte hade bilder på mig själv osv. Denna blogg kommer iallafall få ta del av det. Inehålla ganska mycket bilder och mycket text. Men dom andra skithögarna kan ju skippa det då.

Lite om mig, jag heter Johanna Karlsson. Jag går i åttan på St.ilian, är en riktig läslus. Och en riktig filmnörd. Ska väl ta o nämna datanörd också. Haha. På fritiden spiller jag ganska mycket tid på att bara leva. Spelar fotboll, shoppar och lyssnar på musik, sjunger gärna o så. Jag umgås med min pojkvän Max, väldigt mycket. Lite för mycket kanske enligt vänner till oss båda. Men jag trivs me han. Han e underbar.

Skolan o efter? Jag skulle kunna tänka mig att flytta till England ett år eller nåt, fatta vilken bra Engelska man ska ha. Men förre nåt sånt, så ska jag gå ut skolan helt. Jag ska läsa hantverk eller nåt. För frisör det är nåntingjag verkligen skulle vilja bli.

Älska. Hata. Jag älskar min familj givetvis. Syster och Mamma. Älskar är ett väldigt väldigt starkt ord och så men jag kan stolt nog säga att jag verkligen älskar fotboll och kläder ! Hatar är väl också ett ganska grovt ord men som sagt jag kan säga att jag hatar rassister ,wannabes och korv. Bläblä!

Lite kort om mig iallafall . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0