14201424

Hejsan =)

Jag hann inte med att skriva så mycket igår men jag kan säga att jag verkligen hade en toppen dag, och att jag fick massa fint. Idag var jag på möte klockan åtta ocj jag var verkligen jätte trött... Så jag somnade på Selmalektionen. Men Leo väckte mig innan nån lärare skulle ha sätt mig, Tack o lov! Haha. Mamma hämtade mig vid tolv och det blev en liten tur till Maxi. Slutade med att vi fikade semlor på mammas vis.  Nu så ska jag dra på mig ett par jeans och lite mascara sen gå ut på stan och köpa den där locktången som finns på Åhlens för bara 225 KRONOR ! Mjo tack den är min! Sen skall jag köpa ett par lösnaglar igen och lite fina smycken. Lägger kanske upp bild på tingen sen,  Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0