13341341

hejhej !
Festen igår var jätte rolig och så ,jag drog ganska så tidigt inte "tidigt" men tidigt för fest. Jag åkte till Max och det fick bli sängen direkt! Jag var jätte trött.. Och jag vet inte riktigt men jag hade en sån här dålig känsa i hela kroppen...Och den var förstås kvar när jag vaknade imorse. Massa blandade känslor satt i uppe i halsen... ni fattar vad jag menar?  menmen,,

Jag kom nästan nyligen hem. Trodde att jag skulle få tillbringa hela dagen med min älskling men sen överaskar han med att han ska till en kompis efter sin match.. så nu sprack min dagsplan .. jag har ingen anning om vad jag ska göra..

Jag vet bara att den där onda känslan är kvar ,och att nånting är fel. Så jag ska väl tänka över en del grejor...   Seya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0