10141023

Tjaha allehoppa !

Jag sitter här nu i biblan, rast som sagt. Och klart som fan har inte boken lämnas in en! :@
Jag blir sp ireterrad men lämnar man inte in boken så får man pröjsa ju, så det kommer bli mer än dyrt för det lila tjejen som lånat boken. Hon går i sexan ! Kan man ens läsa då? :O Det är fan en vuxenbok ! Jag blir så arg , jag vill verkligen ha den boken.... NU! 

Jag har nu första timmen sutit och kollat på en Tjugolapp i lupp, visst ni att det finns tre avbildningar på Selma Jansson på tjugan två som man ser tydligt och en som man baar se om man håller upp den i ljuset. Och att det även står en Spökhistoria på tjugan. coolt allt det där med små texter och pengar......

Apro på Spöken, imorse när jag hämtat böcker så går jag ner från trappan i skolan förbi en tolett och det verkade som att nån var inlåst där, (dörren hade väl gått vaklås eller nåt) för nån drar och sliter i dörren. Så jag står och kollar ifall han/hon kommer ut annars kan jag ju hjälpa till liksom. Men så öppnas dörren och den öppnas ungeför tio cm och det är helt kolsvart där inne, och ingen kommer ut. Jag blev så rädd att jag fick kuta ner från resten av trppan. Det var lite halv läskigt.
 
Jag e inte en sån som "älskar" skräckfilmer precis. Jag tycker mest om att kolla på filmer som har en mening.
Nu börjar jag så....                              PUSS

Kommentarer
Postat av: Lajnush

MEN GAY ;D <3

2009-01-20 @ 17:33:40
Postat av: Johanna Karlsson

sv lajnush: Jah du linus, gay make my day <3

2009-01-20 @ 23:49:50
URL: http://soloame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0