Timo , I know how i feel about you now.

Jag är verkligen dålig på att sova, jag kan inte sova. Så jag satt på datan igen ladde upp gårdagens kvälls klädsel ,ganska enkel och sitter och tänker igenom mitt nollnio, vilket jag kom på kommer inehålla en massa konserter.

- Håkan Hellström (Feb)
- Timo Räisänen (Mars)
- Peace & Love (Juni) bla. Håkan Hellström, Thåström, Winnerbäck (:
- , Coldplay (Aug)

Och sen är det ju Rix Fm festivalen, The voice , Nrj festvalerna oxå. Detta år kommer det hända mycket , och i sommar drar Johanna på äventyr. Höhö. 

Just som sagt jag suger på att sova , men det ska bli ändring på det. Nu ska ag stänga av igen och försöka sova- Nattie<3 



Timo Räisänen - about you now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0