The Curious Case of Benjamin Button'

Godnattens !

Har haft så ont att jag inte kunnat sova, så jag kollade på denna otroliga film: Benjamin Buttons otrolig liv. Och vad kan jag säga fem av fem tosters! Det var en väldigt speciel film , men väldigt vacker och unik. Detsutom gör Brad Pitt en bra roll som Benjamin också. Jag kan bara säga tre ord om denna film och det är: VÄRD ATT SE.

Borde somnat för länge se tycker jag.. eftersom att jag ska upp tidigt och så.. medecinen måste tas klockan åtta :O förjävlligt!. Hur skall jag orka upp klockan åtta på helgerna.. Etersom att jag inte kan sova vet jag inte vad jag ska göra. Jimmi höll mig sms sällskap till klockan ett sen somnade han. Så va händer här näst? Jag får väl sätta mig och spela CS eftersom att det hjälper mig när jag är arg och ledsen, (får väl hoppas att det hjälper när man har ont)



Brad Pitt ur " The Curious Case of Benjamin Button "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0