Röja rum.

Hej (:

Okej nu tänkte jag som sagt börja "röja rum" alltså städa. Det behövs verkligen och nu ska det bli av oxå. Ja iallfall snart. Idag så blev det lite stressigt när jag kom på när jag satt och pluggade att jag hade möte klockan ett. Så det var bara att springa dit, jag kom en halv timme försent, men det visades va lugnt. Sen efter det så satt jag och små pratade med mamma samtidigt som jag stress drack mitt tea. Mamma hoppa ner i ett bad så då hamnade jag här framför datan. Men jag ska som sagt städa. Och så måste jag ta upp min salomon väska, den är riktigt stor så jag och Max delar väska för att det ska bli plats i bilden. Vi ska ju bara vara där fem dagar. Och han har ju sin snowboard skidor med sig så där kan man ju få ner utekläder o sånt.. Så jag ska börja ta fram lite kläder och sånt som ska ner i den väskan. När jag städat klart då. ;p Sen så är det min tur att hoppa i ett bad fett skönt. Det var länge sen jag badade faktist, okej nu tänker ni? fräsch tjej? Nej men det finns ju nåt som heter dusch också som inte är lika bökigt.  Städ nudå, Puss <3




Kommentarer
Postat av: sofia

Detsamma din lillarosa panter ^^

2009-02-11 @ 15:40:59
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0