Melodifestivalen.

Hej alla glada (:

Ska resumera dagen lite snabbt, sen blir det Melodifestivalen med familia. Jo igår blev det lite ändrade planer på kvällen, Max och jag gick ut och åt på Torino där vi mötte upp Filip ,Tofta och Lucas. Vi gick hem till Max och spelade lite i garaget. Sen blev det vattenpipa, sen film och sen raka vägen ner i sängen. SKÖNT. Vaknade hos Max dårah och då blev det frukost och sen följde jag med grabbsen på borta match i bålsta. Tog en fika med Jocke (max pappa) och resten av grabbsens päron. Chai Latte yes? nejnej dom slängde ner en te påse och lite kanel. Värdelöst. Efter det åkte vi hem till Max igen åt lite Mat kollade på film. Sen åkte jag hem fixade lite.

Nu är jag försenad till tevenså nu ska jag springa iväg och lyssna på Velvet.     LATER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0