inställt.

Hejhej !

Vet inte om jag nämnde det men Max och jag har varit tillsammans i fyra månader idag. Dom har varit underbara, han gör mig verkligen glad, han får mig skratta. Jag älskar den killen så mycket..

Jag skrev ju att jag skulle ut ikväll. Så efter att jag badat klart så blev det på mina lite snygga kläder , smink och så fixade jag faktist håret i en halv timme också. Vilket jag inte brukar lägga tid på.

När jag var klar och precis skulle beställa två biobiljetter till mig och min älskling. Så fick jag ett sms från han att han inte kunde komma till mig. Så det var bara byta om igen ,tvätta av allt smink och krypa ner i sängen.

Jag säger bara: Skippa överasknings bio på din och din killes fyra månaders dag. Det funkar inte alltid.. men som sagt hur långt kan man gå för en person igentligen.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0