fredagen den trettonde...

hejhej (:

Så där jah, nu har jag nästan packat färdigt, det är bara det som mamma håller ¨på tvättar som inte blivir "inppakerterat" av dom där påsarna. Jag har användt två st 50 x 70 cm påsar  och har fått i både underkläder och strumpor för femdagar, tröjor för sjudagar mjukisar , tofflor ,skidjackan, täckbyxor, mössa,vantar pyjamas. AA massor. Så nu är det bara lite extra stuff som ska ner i 40 x 60 påsen ;p .  Ska ju på middagen sen så jag ska hoppa in i duschen snart när jag pluggat lite och så.

Silver är min favorit men jag har precis köpt lite gulliga guld örhängen så jag ska försöka matcha guld med min klädsel ikväll. Jag har liksom ett silverhalsband som jag aldrig tar av mig ,så silver brukar vara det naturliga för mig. Aja vi får se hur det går.     Ciao mamastai <3

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv: Tack, jag använder mig av en Canon Eos 400D

2009-02-13 @ 17:58:20
URL: http://idt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0