åh.

Heej :)

Min dag var en "seg-dag". Har så sjukligt ont fortfarande ,och dom där jävla tabbleterna som ska tas regelbundet varje dag i ett år vfan ska dom vara bra för? :O Hjälper inte! Och detsutom smakar dom blä!   

Iallfall jag måste dra mig ut på stan en snabbis och köpa lite band, till mitt lila "protjekt" ehm hur stavas det igentligen? ;S Aja btw, Max skulle komma över en snabbis så jag ska väl försöka fräscha upp mig lite..hör kanske inte till fakta men jag längtar till helgen. Lördag kväll så blir det att göra sin egna lila lista över Melodifestivalen, låt, framträde , kläder osv. Och fredag blir med Max. Men söndag vad händer då? Och föresten nästa vecka ber jag nån ta med mig på shopping i en annan stad än Enköpng :O !      Staden krymper bara mer o mer .                   CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0