23062315

Godkväller (:

Som sagt , semlor blev det idag jag och Max var duktiga och gjorde yber goda semlor och så drack vi tea till. Inte illa nej. Till det så blev det slapp framför teven, Top Model Canada och Top Modell 11. Sen var det dags för käk med en otroligt mät mage så gick bara en bit mat ner. Men vänta bara... Sen så bara flög tiden iväg och jag somnade till masage men Jimmy väckte mig med ett jag vet inte vad. Så max och jag piggade till oss och gick till Coop för att jag råkade se hur kladdig min spegel i rummet var, så fönsterputs slutade med hallondrika, nötter och en tidning + själva fönsterpusten då. Jag har inte användt det än med skall göra det imorgon när jag kommer hem från skolan.

Nu så blir det sängen, för prick åtta skall jag vara hos Max. Hoppas verkligen inte att det är kallt imorgon så man kan få ta Conversen. CIIAO !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0