10211023

Hejhej!

Hoppas allt är bra med er, jag sitter här i skolan har percis pluggat in A-gloserna i huvudet. Skönt. Jag är jätte trött som vanligt. Men jag somnade ganska tidigt iallfall ,redanvid elva tiden. Och så vaknade jag vid åtta. Helt okej skönt va. Nu är det lite mer än en timme tills jag slutar ,skönt. När jag kommer hem så blir det mat-time. Och sen så hade jag tänkt att baka. Gottgott för mig.

Sen så ska jag städa och fixa ordning i mitt rum .. igen. Ta en dusch och göra en inpackning i håret, (det skulle verkligen behövas) peela kroppen och ansiktet. Smörja in mig rejält med lotion.

jag har börjat blogga på www.devote.se också men jag har kvar den här bloggen , tills jag kommer igång med den andra (om jag kommer igång med den andra). Annars fortsätter jag med den här.

NU ska jag på lektion , PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0