10111023

HeejHeej (:

Kom knappt upp imorse och var inte hos Max åtta. Jag var där halv. Men vi fick iallfall se varann nån minut innan vi gick åt varsit håll. Jag har ltckats göra lite So, men jag är så himla trött så jag orkar verkligen inte (som sagt jag suger på att sova). Jag har försökt att göra en "tanke" plannering om vad jag skall göra idag. Slutar halv tolv så när jag kommer hem så blir det väl att käka med mamma. Om jag håller  på att slumra så blir det att sova. Men annars så ska jag försöka plugga nån timme till. Om det blir sova så måste jag plugga efter ändå så spelaroll... Sen så ska jag plocka undan i mitt rum lite också och fixa till i min garderob. Clean over liksom. Om jag hinner så ska jag försöka springa iväg och sola också (apropå sola, många undrar var soloame betyder. Solo A Me är italienska och betyder Bara jag.) det var så länge sen och det är ju så skönt och avslappnande. 

Nu är det dags för leektion igen,  Dagens outfit kl tolv. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0