11181127

Godmorgon sunshine lr ska jag säga snö -.-

Det snöar ute.. ungfär lika mycket som det gjorde igår och i förrgår -.-

Jag vill ha sommar. Nu. Ge mig sol eller en solresa någonstans. Suck..

Igår vart jag smittad av magsjuka av min pojkvän så det blev för mig att stanna hemma från skolan idag med för observation. Menmen. Jag känner mig inte sjuk förutom hosta,huvudvärk, förkylning och ont i magen. Jag är liksom ändå på ganska bra humör.
Och eftersom att jag inte mår i hjärnan på sjukhumöret så tänkte jag städa mitt rum! Och de med baska! :@
Idag skall det göras, punkt slut.

Men innan jag ska städa så ska jag fylla på med mat i magen , det kurrar som en katt även fast jag inte har någon direkt hungerkänsla ;s.  Det får bli lite glass med färska bär oj nej juste det är ju en sommar sak -.- Det blir varm te i kyllan och en macka.

Jag ska uppdatera under städningen, kanske slänger in en film också om städningen. Vi får se.

RENT RUM NÄSTA !  PUSS PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: SHORTY

Sv; ja verkligen! fyfasen vad gott :D

2009-03-11 @ 20:09:57
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0