tidigtsmidigt

a hej , <3

Jag är så himla oerhört trött och så himla oerhört törstig ! :O Vet inte riktigt vad jag ska göra. Man bli lätt utmattad av att försöka konkurrera med sina farföräldrar. -.- MEN DET SKALL GÅ! Det bara skall ! 



Imorgon så tänkte jag vara vaken till klockan halv åtminstonde , käka frulle framför teven och kolla på Vakna med The voice somm gästas av Kenza =) Jippi! Hon e ju så sjukt fin , och har en sån sjukt bra blogg. Jag trodde nästan att jag skulle svimma av i max armar när han och jag såg henne på Idol. Coolt enligt mig. Sen är det skola för mig ,slutar halv tolv så då blir det ner till textilis för att köpa lite saker. Höhö. Och mamma kommer hem ganska sent imorgon och jag "glömde" sstäda mitt rum idag så det blir väl att överaska mamma med ett städat rum och mat. 

Nu skall jag ringa upp min dear igen , 




    PUSS.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Tack!

På din header har du smink på dig?



//Erica i Singapore

2009-02-04 @ 00:31:34
URL: http://www.sunblock20.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0