MYS.

Hejhej !

Min dag blev inte som planerad precis. När jag bara hade en kvart kvar på lektionen så smsade mamma mig att vi skulle till Kungsängen med min moster och hennes man till min andra moster och hennes man och käka lunch. Så vi åkte dit, vi åkte via bålsta för att kolla centrum men jag hittade inget fynd. Vi åkte vidare ,och när vi kom fram så var maten färdig: kokt potatis ,pannbiff, brunsås och lingon. GOTT. Sen till efterrätt blev det äppelkaka och kaffe. I bilen på väg hem sen så somnade jag så jag hann inte "njuta" av färden precis.

Väl hemma så satt mamma och jag och pratade om allt möjligt och det slutade med att vi gick ut på stan. Jag tvingade mamma bestäla tid hos min frisör Kostas, så hon gjorde det. Bra Mamma. Så mamma ska klippa sig nästa tisdag (då ska jag be henne beställa en tid till mig också) hos Kostas lägg det på minnet.

Iallfall efter det så kollade vi runt i lite affärer och gick sen upp till den nya Thai resurangen men vi ångra oss när vi kom dit och gick till Wickmans isället, det blev natcho tallrik för oss båda. GOTT IGEN. Och efter nån timme där strosa vi runt i lite fler affärer, jag köpte lös naglar igen , för varje gång när jag haft lösnaglar och tar bort dom så har mina egna vanliga naglar blivit långa och fina. Så dom är mest som en hjälp på traven.

Ny design igen då, jag sitter mest och klurar på stilkoder då så det är inget photoshop jobb precis. Menmen.
Imorgo så ska jag på bio med min underbara pojkvän igen, vi bokade till Rosa Pantern 2 igår, jag ville se 7 pounds men jag tänkte att Max skulle få bestämma så det blev denna. Jag har sätt ettan och det är inte min stil på humor. Aja denna kanske är bra vi får se. (:  Juste det är fettis - dagen imorgon också. Och jag tänkte göra mig sånna där bär - semlor som fanns på startsidan förut med blåbär i grädden och på semlan. GOTTGOTT.

Nu blir det iallfall tea och macka med mamma. Sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Linus

7 pounds är typ den bästa filmen som gjorts ;)

2009-02-23 @ 22:31:04
Postat av: Johanna

Sv linus: aa ta och säg det till maxen ! :P

2009-02-23 @ 22:47:49
URL: http://soloame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0