Changeling

Godnattens (:

Kvällen spenderades med min syster ,och vi tog oss faktist iväg på bio. Vi hade först tänkt att se Wallander, men det blev Changeling med Angelina Jolie som spelade den fantastiska rollen som mrs Collins. Okej denna film var spännande och jätte hemsk. Den var bra och värd att se, sen är verklighets baserad vilket gör den så hemsk när man kollat klart på den.






Och som sagt det blev ingen städning idag..heller. När jag kom hem från skolan så kom min älskling vi låg och små myst framför film tills jag somnade...När jag är med mina nära och kära så lyckas jag alltid somna eller bli väldigtväldigt trött. Haha. Imorgon så ska jag försöka ta tag i det där med städningen. Så det är fint innan jag åker till fjällen. (:

Juste mitt Sportlov hoppas jag bli fantastiskt. Lördag på alla hjärtansdag åker jag bil i åtta timmar till Björnriket med min älskade och absolut underbara pojkvän Max. Det ska bli jätte kul och jag ser fram imot det som tusan!.

Nu ska jag hoppa i sängen, sömn det är nåt jag behöver. PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

:)

2009-02-11 @ 13:22:23
URL: http://coralchic.blogg.se/
Postat av: Linda

fan va mysigt :) du får hälsa maxiibooy :)

2009-02-11 @ 16:29:32
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0