08360842

Hejhej och Godmorgon <3

Idag har jag lite häktist, jag skulle packa igår men jag städade mitt rum ...lite. Och så åkte jag till Max för att hjälpa honom packa, och hans mamma hade sånna här hum vad heter det .... teveshops påsar? Sånna påsar som man stoppar in kläder i och sedan trycker ut all luft så att påsarna blir platta. Då får flera kläder plats i resväskan. Så jag ska då också packa i sånna så vi får plats med allt. Så det skall göras när jag kommer hem sen skall jag damsuga i rummet. Sen fixa mig lite sen på middag hos Max, sen ska vi promenera hem till mig och sova för min syssling och Kurt kommer och hämtar oss klockan tio imorgonbitti.

Oj , måste kila !   PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0