Göteborg

Hejhej =)

ursäkta mig för dålig uppdatering. Men jag har suttit i en bil hela dagen, och igår så var det avskedfest föör srran hemma. Sen lite party på kvällen...

Jag är som sagt i Götebog, och resan hit gick väl bra jag sov för det mesta och när jag väl var vaken så ville jag bara somna om så att inte tårana skulle falla.. jag hatar att vara långt ifrån hemifrån specielt om man gjorde når extremt dumt innnan man åkte... Och jag är hemskt ledsen för det.

Iallfall det krånglar med elen här så värmen svajar men det är jätte kallt och jg sitter här med två tjockbyxor och två tjocktröjor och min stora jacka, buhuhu det är för jävligt kallt ! Stackars min älskade syster som kommer få bo o frysa här. Ussch!

Jag , Mamma och Nathalie hade tänkt att göra ordning lite dipp och chips och kolla på nån disney film. För det kryllar av disney vhs här sånna filmer man verkligen älskade som liten ! Haha.

Imorgon blir hem resa ganska tidigt , skönt det. När jag kommer hem så blir det ingen fotbollsträning pga hjärnskakningen jag fick i Torsdags. Det gör ont som fan men jag har vant mig med all värk så jag pallar att lyssna på musik. Det är ju ingen jätte skada bara oändlig huvudvärk och snurr. Så när jag e hemma får jag träffa min älskling som jag saknar.. Och absolut verkligen super älskar ! 

Aja vi höres imorgon, PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0