PluggPluggPlugg-TråkTråkTråk

Godmorgon (:

Skola då, jag har inte jobbat nånting. Fy på mig! Men jag orkar verkligen inte. Jag slutar halv tolv så jag tänkte att jag skulle ta med mig lite jobb hem och sitta och klura på dom konstiga So frågorna. Mina favorit ämnen är So och Svenska men man kan knappast tro det just nu, jag arbetar just nu med Författare och Svergie på 1800 - talet. Och det är inte min grej. Det med Svenska och So jag tycker om är att skriva små historier ,läsa böcker och att läas och religon. Men resten NEJ TACK.

Idag så ser min dag nästan likadan ut som igår. Fast bara nästan. igår så blev det dåligt på att städa men min syster har kommit hem från Göteborg så vi bestämde oss för att gå på bio men det blev inge sånt.  För orken var off. Så jag somnade i min säng vvid tre och vaknade igen halv sju. Sen socialde jag mig lite med Viktor och Jimmy. Vi kollade på Kniven i Hjärtat min favorit serie när den gick, gud den är ju bara så bra. fast nu är ju "favoriten" Grey's Anatomy men den går ju inte heller just nu. Så jag och teven är inte ett längre.

Sportlovet btw, just nu ser den veckan ganska skön ut. Får reda på idag om Max följer med eller inte. I hope so. Gud va skönt att stå på skidorna igen ha ´stora varma utekläder öma fötter och att vara helt slut när man kommer hem sen sent på eftermiddagen. Somnnar prick klockan tio varje dag gå upp prick klockan åtta varje dag och äta en gjätte god frukost som farmor gjort. okej jag längtar. ´

Nu ska jag gå ner igen till mitt klassrum och jobba vidare, slutar om ungeför 55 minuter. Tog tights idag och kom på att jag skulle gå hem, kommer jag frysa ihjäl? JA!.                      PUSS !


Kommentarer
Postat av: Sonja

plugg är inte kul.. Jag måste också göra det nu ;/ Har Fe och Eng prov..

2009-02-10 @ 14:41:23
URL: http://sonjat.blogg.se/
Postat av: isa

Svara på min fråga på min blogg :)

2009-02-10 @ 16:15:53
URL: http://isaisaisa.blogg.se/
Postat av: tamara

sv: jaha okej, du får ha det så kul då!

kram, tami.

2009-02-10 @ 17:12:21
URL: http://tami.devote.se
Postat av: Madeleine

trist med plugg

2009-02-10 @ 22:30:37
URL: http://coralchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0