Filipino?

Tjenare (:
Kom för ett tag hem från skolan, och jag tänkte (igen) att jag skull börja med städningen...

Jah som sagt, jag har börjat träna på "filipinska" för jag vill kunna det språker och även veta mer om landet. Landet där "halva" jag kommer ifrån. Jag vet vad vissa saker hete och så men jag vet inte hur dom utalas men försöker iallfall. Jo filipinska lärde jag mig aldrig, min pappa blev adopterad där ifrån när han var två så han kan inte språket heller tror jag. Jag har då ingen kontakt med min pappa längre.. Så jag lär mig själv. Och såklart så vill jag bara mer än allt åka dit. Det värkar ju så vackert, och lite nice skulle det ju vara om  jag kunde snacka ett annat språk också... Nu ska jag städa, KUMUSTA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0