Björnriket 17onde.

Hej (:

Dålig uppdatering? . ehm jo ja. Hade mitt nät med mig men det lagga sönder så jag har inte kunnat skriva.. Men så idag hittade jag till kinternetcafet på hotelet.

Jo dom dagar som gått har varit toppen, tränings värk redan första dagen. SJUKT.  Men det börjar gå över, iförr går och i går var det jätte skänt väder men idag så var det 21 - så jag var baar ute nån timme med Jacob och Max i fun park.
Synd nog kommer jag nog inte köpa mer tid i veckan för det som sagt kostar ju ...  om jag inte får igång internetet senare.  Men jag tvekar på det. 

Bildern lägger jag iaf upp när jag kommer hem så nu får se hure va och ser ut. Nu så ska vi ta nåt och dricka och sen dra oss hemåt. Hörs under veckan jag kommer hem till Torsdag kväll så.    PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0