10151027

Hejhej!

Blev lite senn imorse till skolan, kom vid halv tio tiden. Oups. Men hann iallfall klart med matte läxan på en halvtimmes genomgång med Per så nu är den inlämnad.

Nästa lektion blir framför datan, jag ska börja på "Jag - en utvandrare" . Och jag känner att jag verkligen inte orkar att skriva för hand för det ska vara på några sidor så det får bli datan.

Efter skoool, så ska jag luncha på stan. Fixa lite hemma, träffa max ett tag sen gå och träna på a3 med Ebba. Sen träffa max igen. Vet inte vad vi hittar på men det blir inte sent för att vi ska åka till Stockholm tidigt imorgon.

Måste börja skriva nu så jag blir klar någon gång.   PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0