10121024-Lista

Ciao cari lettori :)

Jag låg och snozade ända till åtta idag och hann ändå äta en jätte god frukost och duscha. Lyckat ! =D
Idag hade jag tänkt att fortsätta på mina So uppgifter men min lärare hade andra planer för mig så det blev Matte. Woho mitt favorit ämmen^^ ....Nej kanske inte men det är iallfall klart nu, och V.9 efter lovet så har jag prov på det. Jag som hade tänkt mig ett plugg fritt lov, attans. Jag har även femtio gloser också som måste vara in pluggade till V.9 också. Sk abörja träna idag , och så får jag väl sitta lite på lovet också och öva.

Ja som sagt jag blev inte klar i rummet igår heller så jag SKA och MÅSTE fixa klatr när jag slutar idag, sen så ska jag packa, vette fan hur jag ska få plats om jag och Max nu ska dela väska. Men vi ska ju bara vara dör fem dagar så spela roll.

Lista Björnriket V.8 - 2009

Underkläder.
Strumpor + Salo.
Marwin Linnen.
T-shirts.
Långarmad / tjocktröja.
Underställ
Pyjamas och tofflor.
Jackor och täckbyxor. 2par. av varje.
Googles.
Mössa, panband, halsduk och bandanas.
Smink och tandborste.
Shampoo + balsam och tvål.
Kudde.
Dator.
Pengar.
Filofaxen.
Läxor.

Säker glömt jätte mycket oxå.

Juste:
Handduk.
Lakan, o sånt.

Nu så ska jag kila iväg på Engelska lektionen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0