10121023

Hejhej !

Klockan är ungefär kvart över  tio och det var ungefär två timmar sen jag åt en skiiiit  god frukost. Jo tack den var riktigt god. Nybakat grovtbröd med sallad och sånt, och fruktjuice. Iaf det var fett gott.

Sitter inne på bibloteket, hade nyss prov. Engelska prov. Okej dom två första delarna på provet gick ju helt okej bra men sen när jag kom till c-delen så gick det inte lika bra. Den komande lektionen så tänkte jag börj apå en uppsats som skall ha överskriften "Jag är en untvandrare". Intresant.

Idag får jag min månadspeng. Woho. 2500 kronor rakt ner i plånnboken. Tänkte köpa ett pat vagabonds skor idag skiit coola tycker jag. Snörning på sidan, ganska mycket snöriga. Men fett balla.

Efter skolan så ska jag åka och handla "mat" med mamma och så ska vi väl cheecka in bokrean, jag hade tänkt att jag skulle köpa alla "twilight" böcker och lite annat så jag har lite läsning framför mig. Sen så ska jag på möte klockan ett, har ingen anning hur långt tid det tar men en timme högst tror jag. Sen blire att springa ut på stan. Måste städa mitt rum också. Verkligen måste! Min syster kommer hem över natten så jag ska väl ikväll umgås lite med henne. Hon åkte inte från göteborg för att umgås med mig då ,utan för att hon ska till Stockholm imorgon och träffa vänner tills på Lördag då hon åker hem igen , men jag får väl vara glad för den stunden som jag få se henne iallfall.

Jah, som sagt nu börjar min lektion. Hadet gött  PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0